Cecilia- Vem jag är ♥

Hejsan!
Jag heter Cecilia Höglund. Bor i den regniga staden Borås, där också min vän Molly bor som jag skriver bloggen med :)
Jag är 14 år. Älskar att vara med kompisar, träna cheer, spela fotboll, baka och mycket mera!
Att starta bloggen med en av mina bästa kompisar ska bli super kul, men oxå helt nytt för mig, har inte gjort en blogg med någon annan innan!
Jag går i Cheerleading, en sport som är otroligt rolig!
Gått i ungefär typ 7 år eller något. Har gått så länge så jag har tappat räkningen (:
Musketeers Funky Cheer (MFC) heter föreningen jag är med i.
I bloggen kommer ni få se mycket om vänner, mode, vår vardag.
Hoppas ni tycker om den! Ha det bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!